Daniëlle is een van de vele Proximus-klanten in Voeren die klagen over een slechte bereikbaarheid. — © Tom Palmaers
Frustratie bij Proximus-klanten uit Voerstreek: “We betalen al 25 jaar netjes maar krijgen niets”
Voeren -
Wat zit er in de lucht in Voeren? Sinds een jaar zijn Voerenaren moeilijk bereikbaar op hun gsm. “Het begon een jaar geleden”, zegt Daniëlle Debougnoux. “Tal van dorpsgenoten hebben hetzelfde probleem.”
Gunter Willekens
Franse verzekeraar betaalt Limburgse klanten (deels) terug na tussenkomst van HBVL
Gust werd gefopt via Facebook: “Een Vietnamees kon zomaar met mijn account aan de haal”
Bart moet lijdzaam toekijken hoe oplichters zijn identiteit stelen: “Ik sta machteloos”
Eric kocht online diepvriezer, maar kon fluiten naar wettelijke consumentenbescherming
Hoe geraak je af van een ongewenst abonnement op je smartphone?
Twee machineruimtes volledig vernield na brand in Mosa-RT Maaseik: “Tientallen eindprojecten vernield”
Deze 10 gevaarlijke fietspunten op Limburgse schoolroutes zijn topprioriteit voor AWV
Bilal (11) verongelukte op de fiets na school: “Hebben we hem te jong alleen laten fietsen? Maar hij deed alles zo goed”
Win een elektrische fiets van Veloci met helm ter waarde van 3.098 euro
Brand in de catering van Hogeschool PXL: “Dagmenu vandaag is barbecue”
Man met mes valt jonge kinderen aan in speeltuin in Franse Annecy: drie kleuters in levensgevaar
Charlotte kon als 15-jarige contract afsluiten bij Basic-Fit. Is ze daaraan gebonden?
Motorcrosser Bryan (22) werkt en traint zo hard dat hij belasting op leegstand moet betalen
Ryanair speelt vergeten en teruggevonden Nintendo alsnog kwijt: krijgt Juha geld terug?
Neen, de pensioenen zijn niet rechtvaardig verdeeld: “Maar dit verschil zal de komende jaren wel verkleinen”
Hoe geraak je af van een ongewenst abonnement op je smartphone?