“Die digitale facturen van Proximus zijn een schoolvoorbeeld van hoe je iets eenvoudig toch moeilijk kan maken”, stelt Fons Van Vinckenroye. — © KH
Eén verkeerde klik en Fons zat vast aan betalende spelletjesdienst
Halen -
Fons wilde zijn digitale telefoonrekening beter bekijken, klikte op een verkeerde toets en werd zo klant van een service die hij absoluut niet wilde. Kostprijs 6 euro/week. “Hoe geraak ik daarvan af?”
Gunter Willekens
Franse verzekeraar betaalt Limburgse klanten (deels) terug na tussenkomst van HBVL
Gust werd gefopt via Facebook: “Een Vietnamees kon zomaar met mijn account aan de haal”
Bart moet lijdzaam toekijken hoe oplichters zijn identiteit stelen: “Ik sta machteloos”
Eric kocht online diepvriezer, maar kon fluiten naar wettelijke consumentenbescherming
Hoe geraak je af van een ongewenst abonnement op je smartphone?
Bilal (11) verongelukte op de fiets na school: “Hebben we hem te jong alleen laten fietsen? Maar hij deed alles zo goed”
Deze 10 gevaarlijke fietspunten op Limburgse schoolroutes zijn topprioriteit voor AWV
Win een elektrische fiets van Veloci met helm ter waarde van 3.098 euro
SOS Fietsveiligheid: twintig Limburgse fietsdoden in 2022, HBVL zoekt uit hoe dat veiliger kan
Bart uit Bree getuigt over enorme rookpluim in New York: “Door smog is de skyline verdwenen”
Twee kleuters en volwassene in levensgevaar, dader gevat: dit weten we al van mesaanval in speeltuin in Annecy
Charlotte kon als 15-jarige contract afsluiten bij Basic-Fit. Is ze daaraan gebonden?
Motorcrosser Bryan (22) werkt en traint zo hard dat hij belasting op leegstand moet betalen
Ryanair speelt vergeten en teruggevonden Nintendo alsnog kwijt: krijgt Juha geld terug?
Neen, de pensioenen zijn niet rechtvaardig verdeeld: “Maar dit verschil zal de komende jaren wel verkleinen”
Hoe geraak je af van een ongewenst abonnement op je smartphone?