“Die digitale facturen van Proximus zijn een schoolvoorbeeld van hoe je iets eenvoudig toch moeilijk kan maken”, stelt Fons Van Vinckenroye. — © KH
Eén verkeerde klik en Fons zat vast aan betalende spelletjesdienst
Halen -
Fons wilde zijn digitale telefoonrekening beter bekijken, klikte op een verkeerde toets en werd zo klant van een service die hij absoluut niet wilde. Kostprijs 6 euro/week. “Hoe geraak ik daarvan af?”
Gunter Willekens
Beste van Plus
LEES OOK
Dirk sloot contract af voor één jaar maar is er na zes maanden al twee jaar aan gebonden
Frustratie bij Proximus-klanten uit Voerstreek: “We betalen al 25 jaar netjes maar krijgen niets”
Ynse zette abonnement van overleden vriend stop bij Orange en werd zelf onbereikbaar
Hoe je bij buitengrens EU moet opletten voor onverwacht dure telefoonfacturen
Switch: iPhones, cashbacks en verzekeringen blijven problemen opleveren
Bekijk
Hoofdpunten
Fietser René uit Beringen sterft zes dagen na aanrijding aan embolie, bestuurster staat terecht
FGP Limburg arresteert meerdere cybercriminelen en haalt 200 frauduleuze sites offline
Frankrijk vreest dat eigen tanks ‘vergiftigd geschenk’ voor Oekraïne zijn
Hasselts topmodel Hannelore Knuts jurylid in reboot ‘Belgium’s Next Top Model’: “Ook voor hem en hen”
Zeker zeven doden en meerdere gewonden door Palestijnse schutter in synagoge in Jeruzalem
Politie massaal ter plaatse in Deurne: “Lichaamsdelen gevonden in kelder”
Lees meer
Meest Recent
Gsm gestolen, bankkaarten kwijt of online opgelicht: wat moet je allemaal regelen?
Thuisladen van bedrijfswagen fiscaal nog niet geregeld: “Er zijn twee opties”
Rechter geeft klanten van failliet reisbureau Enjoyce Travel hoop op terugbetaling droomreis
Al meer dan 630.000 aanvragen voor stookoliepremie, konden nog niet allemaal worden verwerkt
Beschermde marter houdt lelijk huis bij René: “Voor 35.000 euro kosten, het hele dak moet eraf”