“Uiteindelijk kreeg ik te horen dat het te laat was om nog iets te doen”, zegt Marijke uit Diepenbeek. — © Boumediene Belbachir
Dag na hulpvaardig telefoontje van ‘Belfius-medewerker’ is Marijke plots 23.000 euro kwijt
Diepenbeek -
“Goed dat ze zo snel had gereageerd”, zei de Belfius-medewerker die avond aan de telefoon. Zo hadden ze een frauduleuze verrichting voorkomen. Oef... Marijke uit Diepenbeek ging gerust slapen. Maar een dag later was ze 23.000 euro kwijt.
Gunter Willekens
Beste van Plus
LEES OOK
Beschermde marter houdt lelijk huis bij René: “Voor 35.000 euro kosten, het hele dak moet eraf”
Bankautomaat Batopin slikt euro’s van Jan in: “200 euro afgehaald, 400 betaald”
Mag een verkoper verplaatsingskosten aanrekenen voor een herstelling onder garantie thuis?
Jean-Pierre betaalde twee keer voor trui van Zara, maar krijgt geld niet terug
Vincenzo verloor in 2022 eerst zijn vrouw aan kanker, daarna zijn spaargeld aan phishing
Bekijk
Hoofdpunten
Dan toch geen internationale school voor Limburg wegens te duur
Miljoenendeal in de maak? Pand WE Fashion in Hasselt staat te koop
Moeten we wegblijven uit het bos wegens aanvallen van everzwijnen?
Binnenspeeltuin is uitgespeeld: Alles Kids stopt er na 26 jaar mee
Opnieuw een stervoetballer verdacht van verkrachting: heeft het voetbal een probleem?
Onthaal en cafetaria Lieteberg worden groter: “Bezoekersstroom vervijfvoudigd”
Lees meer
Meest Recent
Gsm gestolen, bankkaarten kwijt of online opgelicht: wat moet je allemaal regelen?
Thuisladen van bedrijfswagen fiscaal nog niet geregeld: “Er zijn twee opties”
Rechter geeft klanten van failliet reisbureau Enjoyce Travel hoop op terugbetaling droomreis
Al meer dan 630.000 aanvragen voor stookoliepremie, konden nog niet allemaal worden verwerkt
Beschermde marter houdt lelijk huis bij René: “Voor 35.000 euro kosten, het hele dak moet eraf”