(Archiefbeeld) — © Bloomberg via Getty Images
Shein ligt constant onder vuur, maar de modegigant is wel het merk van het jaar: hoe kan dat?
Erbarmelijke werkomstandigheden, verzendingen naar zowat elke uithoek van de wereld en een collectie die sneller wisselt dan de gemiddelde peuter van kleren: hoe vaak Shein ook onder vuur ligt, toch is de Chinese modegigant het populairste merk van het jaar in zowat 122 landen. Dat blijkt uit de jaarlijkse cijferanalyse van zoekmachine Google. Het merk doet het daarmee beter dan Adidas, Nike en Zara.
Lien Lammens
Beste van Plus
Bekijk
Hoofdpunten
Twee spoorlopers willen op trein stappen in station Schulen: machinist laat hen staan
Sagan steekt Peerse fotograaf Yorick Jansens hart onder de riem na slecht nieuws
“Wie praat, die gaat”: daders laten boodschap achter na aanslag bij huis in Eisden
Houthalense voetballer Omar (33) onverwacht overleden: “Twee weken geleden werd hij papa”
Bekend Truiens café moet de deuren ‘tijdelijk sluiten’ wegens stabiliteitsproblemen
‘De mol’ wint beste televisieprogramma, ‘Nonkels’ is fictiereeks van het jaar en véél shownummers: dit waren de Kastaars
Lees meer
Meest Recent
Modehuis Gucci heeft nieuwe creatief directeur
Lommelse Floor heeft autisme, maar droomt van een opvallende make-over: “Ik heb me lang genoeg verstopt”
Tiktok-wijsheid: je draagt je coltruitje al je hele leven verkeerd
Fan van ‘The masked singer’? Met deze capsulecollectie van JBC supporter je in stijl
Zacht, warm en comfy: onze vijf winterse shoptips in Limburg