Bart De Wever en Tom Van Grieken blijven ‘big spenders’ op sociale media. — © belga
Propaganda
Belgische partij-uitgaven op sociale media breken weer alle records, en dan moet het verkiezingsjaar nog komen
Bijna 5 miljoen euro. Zoveel pompten de Belgische politieke partijen vorig jaar in advertenties op Facebook en Instagram. Dat is dubbel zoveel als in Nederland. N-VA en Vlaams Belang zijn de absolute koplopers.
Simon Andries
LEES OOK
Vlaamse partijen geven heel Europa het nakijken op Facebook
Tesla van partner Sihame El Kaouakibi in beslag genomen
Geschorste El Kaouakibi blijft lid van Open Vld- fractie
Sihame El Kaouakibi: “Er is geen persoonlijke verrijking geweest”
Topspeurders van antifraudedienst gaan zaak-El Kaouakibi onderzoeken
Bekijk
Hoofdpunten
De helft van de Limburgers snurkt: onze expert weet wat je eraan kan doen
Ben piekert de hele nacht: “Mijn slaapprobleem zit tussen mijn oren”
VIDEO. Help, ik werk in shifts en mijn slaapritme is volledig verstoord: wat kan ik doen?
Win een boxspring van Grisar Slaapcomfort of een slaaptraining
Zorgkundige die vernederende foto’s maakte van bewoners woonzorgcentrum Villa Rosa krijgt milde straf
Parkwachter bij keel gegrepen op recyclagepark van Genk: “Dit kunnen we niet tolereren”
Lees meer
Meest Recent
Vijf aanhoudingen in witwasonderzoek, illegaal vermogen geraamd op 9,5 miljoen euro
Handelaars gestraft voor verkoop illegale spyware nadat zestiger betrapt wordt op voyeurisme bij zijn eigen zoon
Ronde voor wielertoeristen roept deelnemers op om roze te dragen voor zieke Lara (3)
Opnieuw ongeval aan de Zenne: meisje (14) verliest haar evenwicht en schuift met haar fiets het water in
Hervorming Franstalige schoolvakanties leidt tot problemen voor Brusselse opvang