250 euro nieuw, tot wel 6.800 euro tweedehands: nostalgisch merk Swatch zet horlogemarkt op z’n kop met slimme zet
Het ninetieshorlogemerk Swatch is terug, met dank aan zijn ontwerp de MoonSwatch. Wereldwijd zijn er ellenlange wachtrijen voor. “Noem het gerust dé lancering van het decennium, dankzij een perfecte marketing”, zegt luxehorlogespecialist Guillaume de Breyne.
Kristof Simoens
Beste van Plus
Bekijk
Hoofdpunten
Waarom Limburg in de sterftestatistieken zo afwijkt van de rest van het land
Kan je enkel door stress overlijden in je slaap? “Onwaarschijnlijk”, zegt cardioloog
Zondagswandeling zet immense kloof tussen leider en rode lantaarn in de verf
Prinsenpaar trouwt voor de kerk in carnavalsoutfit, gemaakt door ontwerpster Efteling
Jouw loon wordt geïndexeerd, de belastingschalen gelukkig ook: bekijk wat dat voor jou betekent
Boris Johnson had “buitengewoon” telefoongesprek met Poetin voor Russische inval: “Met een raket zou het maar een minuut duren”
Lees meer
Meest Recent
Olivier Vandecasteele mocht nog eens met familie bellen: “25 kilogram afgevallen”
Rijkste man van Azië reageert op beschuldigingen van fraude: “Amerikaanse aanval op India”
Twee doden door lawine in Japan
Philips schrapt nog eens 6.000 banen
Gewapende mannen doden acht mensen tijdens verjaardagsfeest in Zuid-Afrika