Klant betrapt maaltijdbezorger die haar eten opeet: “Ik ga klacht indienen!”
Een Amerikaanse vrouw en een maaltijdbezorger hebben ruzie gekregen nadat de klant haar eten niet bezorgd kreeg. De koerier vond haar huis niet, waarna hij besloot om zelf de sushi op te eten, maar dan passeerde de vrouw toevallig. “Ik wil al mijn eten terug”, klonk het boos.
De vrouw beweerde dat ze hem meermaals had proberen bereiken. De Doordash-bezorger beweerde op zijn beurt dat hij dat niet gezien had. De vrouw besloot klacht in te dienen, maar of ze haar gelijk zal krijgen is maar de vraag. Volgens het Doordash-beleid mogen de koeriers de maaltijd zelf nuttigen als ze na twintig minuten zoeken niemand hebben kunnen vinden op het opgegeven adres.
()
bekijk ook
Maaltijdbezorger probeert op sluwe wijze bestelling te stelen, maar bewakingscamera betrapt hem
Maaltijdbezorger levert voedselpakket af, maar vergeet cruciaal detail
(tica)
Bekijk
Hoofdpunten
Zo vaak slapen Limburgers apart van hun partner. En is dat een goed idee?
Eveline heeft al haar hele leven slaapproblemen: “Sliep amper drie uur per nacht”
VIDEO. Help, ik kan ’s nachts niet stoppen met piekeren: onze slaapexperte weet raad
Hebben jongeren een gezonde nachtrust? “Drie of vier uur slaap is meer dan genoeg”
Win een boxspring van Grisar Slaapcomfort of een slaaptraining
Burgemeester wil niet ingrijpen na acht snelheidsboetes in één week: “Te hard rijden mag nooit”