© Hanne Geusens
Een Hart voor Limburg deelt 'Broodnodige Bokes-actie'
Elke dag gaan er in Vlaanderen meer dan 150.000 kinderen met een lege brooddoos naar school. Dat zijn er 150.000 te veel. Daarom lanceerde Hood&Tell de Broodnodige Bokes-actie tegen kansarmoede én tegen lege brooddozen.
Ze creëerden en verkochten een reeks blitse broodtrommels waardoor ze voor De Warmste Week 2022 een mooie cheque van 4.000 euro mochten overhandigen.Ook na De Warmste Week blijven ze vlammen. Samen met Patisserie Cools uit Hasselt doen ze namelijk nog een extra schenking: ze vullen 150 brooddozen met heerlijke Hasseltse speculaas en verdelen deze via Een Hart voor Limburg aan kinderen en/of gezinnen in kwetsbare posities. De Broodnodige Bokes-actie was in elkaar gekneed door communicatiebureau SirFish, evenementenbureau Hood&Tell en Kadeee! jongerenkampen uit Hasselt.
Bekijk
Hoofdpunten
Vrienden verrassen doodzieke Marc Nijskens op knotsgek afscheidsfeest: “Positief de kist in”
LIVE. Kan je niet aanwezig zijn? Feest toch mee met onze livestream van het Schlagerfestival
Limburgse roedel bestaat nog minstens uit vijf wolven
Weerman Ruben Weytjens euforisch na mooiste noorderlicht ooit: “Hiervoor had ik 10 op 10 bewaard”
Raoul d’Udekem d’Acoz, oom van koningin Mathilde, overleden
Collega-artiesten over Theo Maassen die kleuter uit zijn show zet: “Dit is de essentie van comedy”