© Netflix
Belgische ‘Emily in Paris’-trui wordt aan woekerprijzen doorverkocht, mag dat? En hoe kan jij lucratief spullen aan de man brengen?
Fans van Belgische mode merkten het meteen op in het derde seizoen van Emily in Paris: hoofdrolspeelster Lily Collins draagt er een kleurrijke trui van Essentiel Antwerp. Mede door de populariteit van de reeks, is het stuk met prijskaartje van 265 euro in alle winkels van het label hopeloos uitverkocht. Online vind je het wel nog, maar daar tel je er snel tussen 500 en 600 euro voor neer. Kan je de prijs van een gewild item zomaar flink optrekken? En bestaan er gouden tips om luxekleding online door te verkopen met het oog op winst?
Bekijk
Hoofdpunten
De helft van de Limburgers snurkt: onze expert weet wat je eraan kan doen
Ben piekert de hele nacht: “Mijn slaapprobleem zit tussen mijn oren”
VIDEO. Help, ik werk in shifts en mijn slaapritme is volledig verstoord: wat kan ik doen?
Win een boxspring van Grisar Slaapcomfort of een slaaptraining
Nieuw rapport: “Overheid moet 3.800 hectare onbebouwd woongebied in Limburg schrappen”
Afscheid van journalist Lode Ramaekers (79) - de man die door Jef Vermassen zijn bloedbroeder werd genoemd
Lees meer
Meest Recent
Collageenpoeder of CBD in je koffie is hip, maar doet het ook iets (goeds) met je lijf?
De sandalen die iedereen droeg in de nineties maken een comeback
Met deze aromatische producten creëer je een geurlandschap in je huis
Gespot in Maasmechelen Village. De outfit van verkoopster Angela (55): “Mijn handtassensmaak is best prijzig”
Een Belgische tas uit luxeleder, een knap kinderjasje, en een hippe koeltas: lentekoopjes van team Billie