Nineties of logomania: wat maakt dat een modetrend terugkomt of niet?
Trends komen en gaan, en doen dat met een steeds hoger tempo. Ook nostalgische merken duiken plots weer op in het straatbeeld. Big hit of niet, dat hangt af van een hele reeks voorwaarden.
Klaar Wauters
Bekijk
Hoofdpunten
Dit smaakt naar meer: onze chef sport ziet hoe Tedesco Rode Duivels laat vliegen
ANALYSE. Onze chef sport: “Tedesco beloofde snelle benen, Lukebakio bracht ze ook”
ONZE PUNTEN. “Een nieuwe smaakmaker is geboren, Trossard verlaat ontgoocheld het veld”
Kevin De Bruyne na zege tegen Zweden: “Ik wil overal spelen, behalve als keeper”
Limburgse presentatoren niet bang voor RadioGPT: “Als het klinkt zoals Siri, dan hoeft het niet voor mij”
Theo Maassen zet 3-jarige uit show in Antwerpen: “Sorry, dit kan niet”
Lees meer
Meest Recent
Ex-Moschino ontwerper Jeremy Scott gaat creatief aan de slag met auto-onderdelen voor Hyundai
Zonder broek de straat op: opvallende nieuwe trend gespot bij luxemodehuizen én wereldsterren
Australië zet als eerste ter wereld standaard voor composteerbare kleding
Beyoncé en Adidas beëindigen samenwerking omwille van “creatieve meningsverschillen”
H&M toont eerste beelden van collectie met Thierry Mugler