Eind goed, al goed. Ilse krijgt dezelfde helm terug, zonder opleg. — © Sven Dillen
Helm AS Adventure kapot door productiefout: moet Ilse waardebon aanvaarden?
Diepenbeek -
Ilse kreeg een tegoedbon van AS Adventure toen ze er de kapotte helm van haar dochter na anderhalf jaar binnenbracht. Mag ze een terugbetaling eisen? En hoeveel moet AS Adventure dan terugbetalen?
Gunter Willekens
LEES OOK
Na zes vervangexemplaren, vier deuren en drie technici... heeft Johan eindelijk zijn nieuwe koelkast
100 nachten proefslapen bij Emma, “maar wij proberen die matras al 120 dagen terug te sturen”
Hoe ook politieagenten zich soms laten beetnemen door ‘betrouwbare’ webshops
Bradley krijgt grijze haren van scheermachine en “dat laat Coolblue koud”
Ann bestelde in mei een parasol die nooit aankwam en wacht nog steeds op terugbetaling
Bekijk
Hoofdpunten
Zoveel Limburgers nemen hun kind, hond of kat mee in bed. Maar is dat een goed idee?
Sandra slaapt al acht jaar slecht: “Ik kan maar twee uur slapen door vreselijke pijn”
Help, het lukt me maar niet om door te slapen: onze experte weet raad
Win een boxspring van Grisar Slaapcomfort of een slaaptraining
Tien jaar cel gevraagd voor schietpartij tijdens pokerruzie in Kuringen: “Ik wou hem enkel pijn doen”
Waarom aanklacht in Trumps voordeel kan spelen: “Als je op een leeuw schiet, schiet je hem beter in één keer dood”
Lees meer
Meest Recent
Yves’ fiets slaat zomaar van drager op snelweg: wie betaalt kapotte fiets?
Vast contract Engie: ruim 300 euro per jaar duurder, en nog meer als prijzen dalen
Els wordt geflitst door vaste én mobiele camera: “Moet er geen minimumafstand tussen zijn?”
Online een reis boeken? Doe het niet bij GoToGate:“En ook niet bij een ander online reisagentschap”
Heidi reed door het rood en kreeg een boete: “Niet eerlijk, het was niet lang genoeg oranje”