© AFP
Jennifer Lopez (53) wordt ambassadeur van lingeriemerk Intimissimi
Jennifer Lopez wordt op haar 53ste ambassadeur van het lingeriemerk Intimissimi. De zangeres zal wereldwijd te zien zijn in verschillende reclamecampagnes en treedt daarmee in de voetsporen van die andere bekende ambassadrices Irina Shayk en Sarah Jessica Parker.
Op haar 53ste is Jennifer Lopez het gezicht van een wereldwijde campagne van lingeriemerk Intimissimi. De reclamecampagne, die geïnspireerd is op de zomer in het Italiaanse Positano, moet vooral de nieuwe lingeriesetjes promoten in kleuren als cyaanblauw, koraalrood en fuchsiaroze.
“Bij het zoeken van een ambassadrice keken we vooral naar wie zich kon verplaatsen in onze klanten”, zegt CEO van het Italiaanse merk Matteo Veronesi. “En toen keken we meteen naar Jennifer.”
En die liefde is wederzijds, want de zangeres was vorig jaar al te zien in een setje van Intimissimi. Ze omschreef het merk toen als “tijdloos” en “speels”.
Eerder maakten ook al topmodel Irina Shayk en actrice Sarah Jessica Parker reclame voor het merk.
Hier staat ingevoegde content uit een social media netwerk dat cookies wil schrijven of uitlezen. U heeft hiervoor geen toestemming gegeven.
“Wachttijd langer dan een jaar”: ZOL zoekt nieuwe eiceldonoren
Antwerp-gek gezin uit Lommel: “We oefenen supportersliedjes in bakfiets op weg naar school”
Ook tuchtprocedure voor Truiense ambtenaar die geheime betalingen deed
Zaakvoerder kondigt faillissement Château De Litzberg aan na lange periode in coma: “Dit doet pijn”
Gezin van drie krijgt energieafrekening van 17.000 euro in de bus, maar dat is volgens Fluvius geen vergissing
Youtube-fenomeen Acid nagelt Reuzegommers publiekelijk aan de schandpaal, advocaten zijn verbijsterd