© Isopix / Marc Jacobs
Marc Jacobs opent telefoonlijn voor klanten, en die heeft een bijzonder doel
De Amerikaanse ontwerper Marc Jacobs opent een telefoonlijn voor mensen die iets kwijt willen. Niet over hun aankopen, wel over bepaalde moeilijke situaties in hun leven.
Marc Jacobs lanceert in de Verenigde Staten en het Verenigd Koninkrijk de zogenoemde perfect party line. Die telefoonlijn is onderdeel van de nieuwe Perfect-parfumcampagne en dient niet om te klagen over kapotte schoenen of retours aan te melden. Ze is er daarentegen voor mensen, ouder dan achttien jaar, die gedachten en getuigenissen willen delen.
Het merk wil vooral verhalen over liefde of vriendschap bundelen. Want: jezelf opstellen als een kwetsbaar en authentiek persoon is de filosofie die schuilgaat achter het geurtje. Hoe het concreet werkt? Marc Jacobs vroeg twee telefoonnummers aan en koppelde deze aan een antwoordapparaat. Alle boodschappen van bellers die hun hart luchten worden opgenomen. Sommige berichtjes verschijnen later op de socials van het label.
Hier staat ingevoegde content uit een social media netwerk dat cookies wil schrijven of uitlezen. U heeft hiervoor geen toestemming gegeven.
Hier staat ingevoegde content uit een social media netwerk dat cookies wil schrijven of uitlezen. U heeft hiervoor geen toestemming gegeven.
“Wachttijd langer dan een jaar”: ZOL zoekt nieuwe eiceldonoren
Antwerp-gek gezin uit Lommel: “We oefenen supportersliedjes in bakfiets op weg naar school”
Ook tuchtprocedure voor Truiense ambtenaar die geheime betalingen deed
Zaakvoerder kondigt faillissement Château De Litzberg aan na lange periode in coma: “Dit doet pijn”
Gezin van drie krijgt energieafrekening van 17.000 euro in de bus, maar dat is volgens Fluvius geen vergissing
Youtube-fenomeen Acid nagelt Reuzegommers publiekelijk aan de schandpaal, advocaten zijn verbijsterd