Wordt AI een sparringpartner of een bedreiging voor de werkmier?
Artificiële intelligentie maakt in sneltempo opmars, ook in de reclamewereld. Nieuwe technologieën zullen ons vak versnellen en versimpelen, maar ze vormen ook een bedreiging. Vooral voor jonge marketeers.
Maarten Thiry, opleidingshoofd Marketing PXL en Tom Van den Bergh, CEO RCA
Tropisch weer, en toch blijven heel wat buitenzwembaden gesloten: “Niet rendabel”
Sammy Mahdi (cd&v) intern onder vuur na TikTok-fimpje: “Beetje kennis van zaken kan toch geen kwaad”
Zuhal Demir gebruikte zeven keer persoonlijk logo in officiële communicatie
Franse verzekeraar SFAM betaalt Limburgse klanten (deels) terug
“Ik zag hem 25 sprints trekken en ik wist genoeg”: bondscoach Domenico Tedesco verklaart zijn vernieuwende selectie
Nieuwe glasfabriek goed voor 300 jobs in Lommel
Bart De Wever haalt zwaar uit naar cd&v-voorzitter Sammy Mahdi: “Plaatsvervangende schaamte”
Ff lachen, dit is onze cartoon van de dag
Koen Geens (cd&v) noemt videoboodschap Sammy Mahdi over Reuzegom “onoordeelkundig”
Brussels Airport waarschuwt passagiers voor mogelijk langere wachttijden woensdag
Brandgevaar blijft groot door aanhoudende droogte, Natuur en Bos volgt situatie op de voet op